Een jaar geleden hebben we het roer omgegooid. We lazen steeds meer over duurzaam ondernemen en het investeren in personeel om zo betere resultaten neer te zetten. Er zat geld in het potje om alles om te gooien, dat moet ik er wel bij zeggen, want al met al hebben we veel geïnvesteerd om de situatie op kantoor te verbeteren. Zoals een complete personeelskamer, ergonomische werkplekken en planten op kantoor voor een betere luchtkwaliteit. Maar de grootste stap die we gezet hebben, is een samenwerking aangaan met Roberto Valencia (robertovalencia.nl). We hoorden dat hij massage aan huis in Den Haag regelt en vroegen of massage aan huis in Den Haag ook geldt voor kantoren. Dat was zeker het geval en hij gaf direct een aantal mogelijkheden aan waar we direct gebruik van konden maken. Aangezien we met vijf vaste krachten zitten, was het prima mogelijk om alle werknemers te doen op een dagdeel. Massage aan huis in Den Haag, maar dan in een kantorenpand, dat heeft voor ons een wereld van verschil gemaakt op heel veel vlakken.

Massage aan huis in Den Haag, louter voordelen

Bij ons op kantoor wordt dag in dag uit gewerkt met de computer. Alle medewerkers zitten heel de dag achter de computer. Een ergonomische werkplek is dan een leuk begin, maar heel de dag achter een scherm zitten is op geen enkele manier goed voor de mens. We zijn er niet voor gemaakt. Daarom hebben we in het kader van duurzaam ondernemen gekozen voor het investeren in ons personeel. Massage aan huis in Den Haag was de manier om onze medewerkers te helpen met ontspannen op onze kosten. Dat vonden we wel zo eerlijk, want de spanning in de spieren, de rug en de schouders heeft toch vooral te maken met het werk dat we de mensen laten doen. Wanneer een medewerker er een keer niet is tijdens de massage aan huis in Den Haag op kantoor, dan krijgt deze van ons een massage aan huis in Den Haag aangeboden. De enige eis is dat de werknemer in Den Haag moet wonen, en op dit moment wonen al onze medewerkers in Den Haag dus dat is geen probleem. Hoewel het zeker een investering is, levert de massage aan huis in Den Haag ons meer op dan het kost. Aanzienlijk meer zelfs.

De opbrengsten overtreffen de verwachtingen

De opbrengsten van massage aan huis in Den Haag hebben onze verwachtingen overtroffen. Uiteraard voelen onze medewerkers zich een stuk beter, dan was de insteek. Dat de prestaties van de medewerkers ineens omhoogschoten, hadden we niet durven te hopen. Wat ons vooral opgevallen is, is dat de kloof tussen de eigenaren en het personeel weg lijkt te zijn. De mensen op de vloer

  • zijn loyaler
  • groeten vriendelijker
  • en voelen zich een stuk meer gewaardeerd

Daarnaast is Jos een stuk minder vaak afwezig. Voorheen had hij vaak flinke hoofdpijnen, die volgens de masseur te maken hadden met een verkeerde houding tijdens het werken. De massages hebben hem van de hoofdpijnen afgeholpen en dat betekent een stuk minder ziekteverzuim. We vinden het vooral fijn om te weten dat we goed zorg dragen voor ons personeel en dat zij weten dat wij ook aan hun belangen denken. Het gevolg is dat ons personeel ook meer denkt aan onze belangen en geen enkel probleem meer maakt van bijvoorbeeld overuren. Op die manier is duurzaam ondernemen niet alleen de toekomst, het maakt het ook als eigenaar een stuk leuker om naar het werk te gaan. Mede dankzij de massage aan huis in Den Haag waar we zelf ook gebruik van maken.

Lees meer…